مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 
 
خبری که کاپیتان پرسپولیس را شوکه کرد
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت که بازیکنان این تیم از شنیدن خبر برکناری رویانیان شوکه شده‌اند.
 
 هادی نوروزی در خصوص شرایط اردوی پرسپولیس در رامسر گفت: صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنیم تا به آمادگی صددرصد برسیم. امسال چون زمان کافی برای بدنسازی داشتیم تمام بازیکنان از روز اول با انگیزه بالا در تمرینات حاضر شدند تا به فرم ایده‌آل برسیم و در طول فصل مشکلی از نظر بدنی نداشته باشیم.

مهاجم پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه اسکلت اصلی تیم حفظ شده و بازیکنان خوبی هم به پرسپولیس اضافه شده‌ و خواهند شد. می‌خواهیم امسال تیم قدرتمندی داشته باشیم و پرسپولیس متفاوتی را به همه نشان دهیم.

وی ادامه داد: معمولا در تیم‌های بزرگ بازیکنان بزرگ بازی می‌کنند که این مسئله در مورد پرسپولیس هم صدق می‌کند. تمام بازیکنان این فصل پرسپولیس مدعی بازی کردن هستند که همین مسئله باعث می‌شود رقابت سالمی بین نفرات تیم صورت بگیرد و در نهایت پرسپولیس به هدفش برسد.

نوروزی ضمن بیان این موضوع که انتظار داشته مسابقات لیگ به تعویق بیفتد تصریح کرد: چیز خاصی را از دست نمی‌دهیم بلکه با برنامه‌ریزی کادر فنی می‌توانیم به آمادگی بیشتری برسیم و با زمان بیشتری که در اختیار داریم  بازیکنان ملی‌پوشمان با بقیه هماهنگ‌تر شوند.

مهاجم پرسپولیس در مورد برکناری محمد رویانیان از سمت مدیرعاملی این باشگاه به تسنیم گفت: وقتی بازیکنان این خبر را شنیدند شوکه شدند. اصلا انتظار نداشتیم آقای رویانیان برکنار شود. این مسئله همه بازیکنان را ناراحت کرده چون ما به ایشان عادت کرده بودیم.

وی افزود: رویانیان در طول مدت حضورش در پرسپولیس کارها و برنامه‌های زیادی را انجام داده و می‌دهد. حضور ایشان کاملا به نفع پرسپولیس و هوادارانش است. امیدوارم آقای رویانیان همچنان مدیرعامل پرسپولیس باشند تا همه با کمک هم تیم قدرتمندی را روانه مسابقات لیگ کنیم.

نوروزی در خصوص نامه بازیکنان پرسپولیس به وزیر ورزش برای ابقای محمد رویانیان تاکید کرد: کل بازیکنان زیر نامه را امضا کردند و خواستار این هستند که رویانیان به کارش ادامه دهد. حق رویانیان است که همچنان مدیرعامل پرسپولیس باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com